داروخانه دکتر فرزان زارع فعال در سامانه دواجو

داروخانه دکتر فرزان زارع

داروخانه دکتر فرزان زارع به عنوان یکی از داروخانه‌های مشهد در خیابان امام رضا، انواع کالاهای آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و داروهای بیماران پیوندی، بیمارستانی، ام اس، دیالیز، شیمی درمانی را تحت پوشش خود قرار داده است. این داروخانه از حدود یک سال پیش فعالیت خود را با سامانه آنلاین دواجو آغاز نموده است. مراجعین می‌توانند پیش از حضور در داروخانه دکتر فرزان زارع با استفاده از سامانه آنلاین دواجو از وجود داروهای نسخه پزشکی خود، اطمینان حاصل کنند.

دسته‌های دارویی داروخانه دکتر فرزان زارع

داروهای ام اس

داروخانه دکتر فرزان زارع به منظور حمایت از بیماران ام اس، عرضه داروهای این بیماری خاص را تحت پوشش خود قرار داده است. از مهم ترین داروهای بیماری ام اس عبارتند از:

  1. قرص خوراکی تبازیو یا تری فلونوماید
  2. داروی دی متیل فومارات
  3. داروی فینگولیمود

شما می‌توانید به واسطه سامانه آنلاین دواجو پیش از مراجعه به داروخانه‌های شهر از موجودی داروخانه در حوزه دسته درمانی بیماری ام اس خود مطلع شوید.

داروهای شیمی درمانی داروخانه دکتر زارع

داروهای شیمی درمانی را متناسب با نحوه کار و ساختار شیمیایی آن‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌کنند؛ چراکه برخی از داروهای شیمی درمانی به گروه‌های مختلفی تعلق دارد.

انواع داروهای شیمیایی عبارتند از:

  • کورتیکواستروئیدها
  • نیتروسورها
  • آنتی متابولیت‌ها
  • معمولا برای درمان سرطان‌های پستان، دستگاه روده، خون، تخمدان و انواع دیگر سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • داروهای آلکیله کننده
  • آنتی بیوتیک ضد تومور

بیماران سرطانی می‌توانند با سامانه آنلاین دواجو، از دسته درمانی داروخانه‌هایی که داروهای ام اس را پوشش می‌دهند، مطلع شده و نسخه پزشک خود را از این طریق ارسال کنند. با این روش می‌توانند از موجودی اقلام نسخه خود در داروخانه‌ها مطلع شوند.

  • داروهای دیالیزی

داروهای بیماران دیالیزی که جزء بیماران خاص هستند در دسته داروهای موجود در داروخانه دکتر فرزان زارع قرار می‌گیرند. برخی از داروهای بیماران دیالیزی عبارتند از:

  • کلسیتریول

کلسیتریول یکی از مهم‌ترین داروها در درمان بیماری‌های دیالیزی و کلیوی است. این دارو به واسطه دارا بودن ویتامین D3 برای درمان و کاهش کلسیم خون که موجب افزایش پاراتیروئیدی است، بسیار موثر می‌باشد.

  • کربنات کلسیم

نحوه عملکرد این قرص بدین گونه است که با فسفر موجود در روده ترکیب شده و از ورود آن به جریان خون بیمار جلوگیری خواهد کرد.

آدرس داروخانه دکتر فرزان زارع

  • مشهد، خیابان امام رضا نبش امام رضا ۱۱

شماره تماس

  • ۰۵۱۳۸۵۵۰۹۴۴

ارسال نسخه به داروخانه با سامانه آنلاین دواجو

بیماران دیالیزی می‌توانند با ارسال نسخه پزشک به سامانه آنلاین دواجو از داروخانه‌هایی مانند داروخانه دکتر فرزان زارع که دسته دارویی دیالیزی را پوشش می‌دهند مطلع شوند. علاوه براین با ارسال عکس نسخه یا نام دارو به سامانه دواجو از موجود بودن داروی خود در داروخانه اطمینان حاصل کنید.

سامانه آنلاین دواجو به عنوان معتبرترین و پیشرفته‌ترین سامانه آنلاین استعلام موجودی داروخانه در سراسر کشور در خدمت رسانی به بیماران خاص و صعب العلاج ۲۴ ساعته آماده به خدمت می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *