تهیه داروهای بیماران صعب العلاج و خاص از طریق سامانه آنلاین دواجو

تهیه داروهای بیماران صعب العلاج و خاص از طریق سامانه آنلاین دواجو

تهیه آسان داروهای بیماران خاص با سامانه دواجو

تهیه آسان داروهای شما برای بیمارانی که دچار بیماری های نادر و یا صعب العلاج هستند (با توجه به توزیع جغرافیایی داروها وضعیت جسمی حاد)، بسیار دشوار است و در بعضی موارد بیمار را در وضعیت خطرناکی قرار می‌دهد.  از داروهای خاص می توان داروهایی چون مبترا Mabthera (داروی مورد استفاده مبتلایان به سرطان در مراحل شیمی درمانی)، انسولین لانتوس Lantus یا گلارژین (دارویی برای درمان دیابت نوع ۱ و دیابت نوع ۲)، سرترالین Sertraline (نوعی داروی ضد افسردگی) و…را مثال زد. یکی از راه حل‌های هوشمند، آسان، اقتصادی، و به صرفه را می توان تهیه آسان دارو از طریق سامانه آنلاین دواجو دانست. تهیه داروی خاص با دواجو کار شما را ساده خواهد کرد.

ارسال آنلاین برای تهیه نسخه داروی خاص به داروخانه مورد نظرتان با دواجو

عموما بیماران خاص علاوه بر تحمل فشار روانی ناشی از مراحل درمانی با دغدغه و اضطراب شدید تهیه داروهای خود نیز روبه‌رو هستند. یکی از راه حل‌های موثر جهت تهیه داروهای خاص برای بیمارانی که امکان جستجوی حضوری داروخانه‌ها را ندارند، استفاده از سامانه رایگان دواجو (ارسال آنلاین نسخه) است که بیماران خاص می‌توانند بدون پرداخت هزینه با استفاده از سامانه آنلاین دواجو علاوه بر داروهای عادی، داروی خاص خود مانند داروهای دیابتی (همچون انسولین لانتوس)، داروهای سرطانی مانند (مبترا)، داروهای پیوندی، دیالیزی، ام اس، بیماران بیمارستانی و… را نیز بیابند.

بیمار خاص نام داروی خود را به صورت رایگان در سامانه آنلاین دواجو به داروخانه‌های سطح شهر ارسال می‌کند. داروخانه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست بیمار پاسخ می‌دهند. در تمام این فرآیند تیم پشتیبانی دواجو پاسخگوی بیمار خواهد بود تا شاهد کم شدن دغدغه شما عزیزان در تهیه داروهایتان باشیم. 

کاهش خطر ابتلا به کرونا با سامانه آنلاین دواجو

سامانه آنلاین دواجو علاوه بر این‌که از رفت و آمدهای پرتنش و بی‌نتیجه بیمار به داروخانه‌های متعدد سطح شهر جلوگیری می‌کند، موجب کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و کاهش خطر ابتلا به بیماری (خصوصا کرونا در شرایط کنونی) می‌شود.

دواجو تنها سامانه معتبر آنلاین بررسی موجودی برخط داروخانه در کشور

در حال حاضر سامانه آنلاین دواجو با دارا بودن امکان ارسال نسخه خاص که به صورت رایگان و بدون دریافت کارمزد در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد، تنها سامانه معتبر و مورد تایید انجمن داروسازان است و بدون هیچ چشم داشت مادی و با خدماتی کاملا رایگان در جهت کمک به شما و کم شدن اضطراب برای شما کاربر محترم و حتی خانواده شما می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!