خدمات درمانی آسان با ارسال نسخه الکترونیک از طریق دواجو

خدمات درمانی آسان با ارسال نسخه الکترونیک از طریق دواجو

امکان جستجوی اقلام نسخه الکترونیک

با توجه به شرایط سخت خطر ابتلای مردم به بیماری کرونا و احتمال آلودگی به بیماری های مختلف برای جلوگیری از رفت و آمدهای پرتنش و بی‌نتیجه که منجر به آلودگی هوا، تخریب محیط زیست و افزایش ترافیک شهری خواهد شد، الکترونیکی شدن خدمات جستجوی دارو و یا اقلام بهداشتی و دارویی (نسخه الکترونیک دواجو) از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه سلامت است که به واسطه توسعه و ارائه سامانه رایگان دواجو به ظهور رسیده است.

برخی از بیماران خاص امکان جستجوی بی‌وقفه یا جستجوی حضوری برای یافتن داروی خود در داروخانه ها را ندارند، در حالی که به سبب ابتلا به بیماری خاص خود، نیاز مبرم و آنی به داروی خاص دارند. داروهایی چون مبترا Mabthera (داروی مورد استفاده مبتلایان به سرطان در مراحل شیمی درمانی)، انسولین لانتوس Lantus یا گلارژین (دارویی برای درمان دیابت نوع ۱ و دیابت نوع ۲)، سرترالین Sertraline (نوعی داروی ضد افسردگی) و… که بیمار خاص در صورت دسترسی نداشتن به آن‌ها، در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت.

همچنین بیماران خاص علاوه بر تحمل فشار روانی ناشی از مراحل درمانی با دغدغه و اضطراب شدید اینکه داروهای خاص خود را از کدام داروخانه تهیه کنند نیز مواجه هستند.

دواجو راه حل یافتن سریع نسخ دارویی و اقلام ارایشی و بهداشتی

یکی از راه حل‌های موثر جهت تهیه داروهای خاص، ایجاد سامانه رایگان دواجو (ارسال آنلاین نسخه و یا اقلام آرایشی و بهداشتی و جستجوی آنلاین درخواست های شما) است. بیماران خاصی که دارای نسخه الکترونیک هستند و امکان مراجعه حضوری به چندین داروخانه جهت یافتن داروی خاص خود را ندارند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه با استفاده از بخش ارسال نسخه الکترونیک این سامانه، علاوه بر داروهای نسخه عادی، نسخه الکترونیک خود شامل داروهای بیماران دیابتی همچون انسولین لانتوس، داروهای بیماران سرطانی مانند مبترا، بیماران پیوندی، دیالیزی، ام اس، و انواع داروهای بیمارستانی و… را نیز بیابند.

بیمار خاص با استفاده از کد ملی و تاریخ مراجعه به پزشک، نسخه الکترونیک خود را به صورت رایگان در بخش ارسال نسخه الکترونیک به داروخانه‌های سطح شهر ارسال می‌کند. داروخانه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ بیمار را خواهند داد و در تمام این فرآیند تیم پشتیبانی دواجو پاسخگوی بیمار خواهد بود.

بخش ارسال نسخه الکترونیک سامانه دواجو علاوه بر این‌که از رفت و آمدهای پرتنش و بی‌نتیجه بیمار به داروخانه‌های متعدد سطح شهر جلوگیری می‌کند، موجب کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و کاهش خطر ابتلا به بیماری (خصوصا کرونا در شرایط کنونی) می‌شود.

در حال حاضر سامانه دواجو و یا Davajoo با دارا بودن بخش ارسال نسخه الکترونیک که به صورت رایگان و بدون دریافت کارمزد در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد، تنها سامانه معتبر و مورد تایید برای جستجوی انلاین داروها و اقلام ارایشی و بهداشتی می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!