داروخانه دکتر سید مهدی طاجانی فعال در سامانه دواجو

داروخانه دکتر طاجانی سامانه آنلاین دواجو

معرفی داروخانه دکتر طاجانی

از داروخانه‌های مشهد که در حوزه داروهای پیوند عضو فعال است، داروخانه دکتر سید مهدی طاجانی واقع در خیابان ابن سینا است. این داروخانه کالاهای آرایشی و بهداشتی را پوشش می‌دهد، که نزدیک به یک سال است که با فعالیت در سامانه آنلاین دواجو به شهروندان در شهر مشهد مقدس خدمت رسانی می‌کند و بیماران بدون داشتن دغدغه اقلام مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

دسته‌های داروهای خاصی که معمولا داروخانه دکتر سید مهدی طاجانی ارائه می کند

داروهای بیمارستانی

  • سیتیکولین

داروی سیتی کولین یکی از مهمترین داروها در زمینه اختلال در عملکرد مغز است. این دارو معمولا برای درمان مبتلایان به سکته مغزی استفاده می‌شود. افراد مبتلا به ایسکمیک حاد که به سبب انسداد در عروق خونی مغز دچار سکتۀ مغزی می‌شوند. شما می‌توانید نسخه خود را به سامانه دواجو ارسال کرده و قبل از مراجعه به داروخانه از موجود بودن دارو در داروخانه دکتر طاجانی اطمینان حاصل فرمایید.

  • فامپریدین

داروی فامپریدین برای بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس تجویز می‌شود. همچنین برای بیمارن مبتلا به ام اس و بیمارانی که دچار آسیب نخاعی شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامانه دواجو سامانه اطلاع از موجودی داروست. 

داروهای پیوند عضو در داروخانه دکتر سید مهدی طاجانی

برای اعلام موجود بودن داروهایی که برای بیماران پیوندی (قلب، کلیه، کبد و…) مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا داروهایی که برای تضعیف و مهار کننده سیستم ایمنی شناخته می‌شود و به منظور جلوگیری از رد پیوند قلب، پیوند آلوژنیک کلیه و پیوند آلوژنیک کبد استفاده میشود می توانید از دواجو استفاده نمایید.

  • آدرس

                 مشهد، خیابان ابن سینا غربی، نبش ابن سینا ۱۰

  • شماره تماس

                  ۰۵۱۳۸۴۰۰۸۷۱
 

اطمینان از وجود دارو با سامانه آنلاین دواجو

شما می‌توانید پیش از رجوع به داروخانه دکتر طاجانی، با استفاده از سامانه رایگان دواجو از وجود داروهای بیمارستانی و داروهای پیوندی خود اطمینان حاصل کنید. در این داروخانه علاوه بر داروهای بیمارستانی و پیوندی، داروهای عمومی و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز پوشش می‌دهد.

سامانه آنلاین و رایگان دواجو در حال حاضر بهترین و معتبرترین سامانه در حوزه استعلام موجودی از داروخانه در سطح کشور است که داروخانه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *