داروخانه دکتر امیر ژیانی فعال در دواجو

داروخانه دکتر امیر ژیانی

معرفی داروخانه دکتر امیر ژیانی

داروخانه دکتر امیر ژیانی با پوشش‌دهی داروهای ام اس، پیوندی، دیالیز و داروهای بیمارستانی به عنوان یکی از بهترین داروخانه‌های شاندیز مطرح است. این داروخانه از حدود شش ماه پیش فعالیت خود را در سامانه آنلاین دواجو آغاز کرده است. همچنین بخشی از محصولات این داروخانه را بهترین و معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی شامل می‌شود. بیماران و مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل‌های دارویی و بدنسازی می‌توانند پیش از مراجعه به داروخانه از وجود اقلام مدنظر خود، اطلاع حاصل فرمایند.

دسته‌های دارویی داروخانه دکتر ژیانی

  • داروهای دیالیزی

فرآیند دیالیز به منظور تصفیه خون بیمارانی که دچار نارسایی کلیه شده‌اند تعریف می شود. که این دسته دارویی در این داروخانه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. بیماران این دسته دارویی می‌توانند با ارسال نسخه پزشک به سامانه آنلاین دواجو، از وجود داروهای دیالیزی خود مانند اینترفرون‌ها، ناتالیزوماب یا تیسابری، میتوزانترون یا نوانترون و… اطمینان حاصل کنند.

  • داروهای پیوندی

دسته دارویی دیگری که در داروخانه دکتر ژیانی تحت پوشش خود قرار می‌دهد، دسته داروهای پیوندی است. بیماران دسته دارویی پیوندی عضو می‌توانند با ارسال نسخه پزشک به سامانه آنلاین دواجو، از وجود داروی خود مانن داروی سلسپت، ایمینورال و…  اطمینان حاصل کنند. 

  • داروهای بیمارستانی

داروخانه دکتر ژیانی به عنوان یکی از معدود داروخانه‌های مشهد، داروهای بیمارستانی را نیز به طور ویژه تحت پوشش خود قرار می‌دهد. مراجعه کنندگان می‌توانند پیش از حضور در این داروخانه از وجود داروهایی مانند سفتی زوکسیم، دکسترن، هپراین و… اطمینان حاصل کنند.

آدرس داروخانه: 
  • مشهد، شاندیز، بین ولیعصر ۶ و ۸
شماره تماس داروخانه:
  • ۰۵۱۳۴۲۸۵۷۱۲
 
  • سامانه آنلاین دواجو، اطلاع از موجودی داروخانه

در داروخانه دکتر ژیانی، سامانه آنلاین دواجو به منظور کمک به وضعیت بیماران و دسترسی آسان به داروهای مورد نیاز آن‌ها ایجاد شده است. بیماران می‌توانند بدون جستجوی حضوری داروخانه‌ها، نام داروهای تجویزی، عکس نسخه یا کد پیگیری نسخه الکترونیک خود را به سامانه آنلاین دواجو ارسال کنند. همچنین بیماران دیالیزی، ام اس یا بیمارستانی می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان، قبل از حضور در این داروخانه از موجود بودن داروی خود، اطمینان حاصل فرمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *